Wyszukiwarka
Sztuka
Pakiet powieść
Newsletter
Newsletter
Zwroty i wymiany

          ZWROT:

          Zwrot bez podania przyczyny:

  1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki możesz odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny. Zwrot jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie nosi znamion używania. Asortyment nie może być uszkodzony i musi posiadać oryginalnie opakowanie (folia na niektórych tytułach). Zwracany towar musi być kompletny, czysty i należy go przesłać w opakowaniu zabezpieczającym przed uszkodzeniem.
    Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim dowodem zakupu (faktura VAT lub paragon) oraz wypełnionym
    Formularzem zwrotu.
  2. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towarów zapłaconej przez Klienta, widniejącej na dowodzie zakupu (paragonie lub fakturze VAT). Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 3 dni (od dnia otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem, który spełnia wymogi o nienaruszeniu towaru i oryginalnego opakowania - folia na niektórych tytułach), przelewem bankowym na wskazane przez Ciebie konto bankowe. Zwrot bez podania przyczyny oznacza, że koszt przesyłki do Klienta (uwzględniony na paragonie lub fakturze VAT) i koszt odesłania towaru przez Klienta nie podlegają zwrotowi. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

 

     

    REKLAMACJE:

  1. Jeżeli po otrzymaniu towaru stwierdzicie, że jest uszkodzony mimo nienaruszonego opakowania zewnętrznego lub został uszkodzony w dostawie, możecie odesłać go przesyłką pocztową na adres sklepu Kali Fo Design, ul. Milenijna 1, 18-300 Zambrów.
  2. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  3. Koszty odesłania pocztą towaru reklamowanego zwracamy natychmiast po rozpatrzeniu reklamacji.
  4. Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu (paragon lub faktura VAT) oraz pisemne Zgłoszenie reklamacyjne dotyczące wady towaru.
  5. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni od ich wpłynięcia.
  6. Towar uszkodzony wymienimy na pozbawiony wad, a jeśli zapasy magazynowe będą wyczerpane, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny.
  7. Sklep nie przyjmuje reklamacji towarów, które wykazują znamiona użycia.
  8. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki i produktu, powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki (pracownika Poczty Polskiej lub kuriera), który należy dołączyć do zwracanego towaru.
  9. W przypadku niedoręczenia przez Pocztę Polską przesyłki z towarami przez Was zamówionymi w terminie 14 dni roboczych od dnia nadania - właściciel sklepu złoży reklamację w trybie przewidzianym przez Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego. Po otrzymaniu od Poczty potwierdzenia, ze przesyłka nie została doręczona z winy Poczty - Sklep uzna reklamację Zamawiającego i - w zależności od decyzji Zamawiającego: a) powtórnie wyśle zamówiony tytuł,
    lub b) zwróci Zamawiającemu wszystkie poniesione przez niego koszty (w przypadku płatności z góry).
Logowanie
Logowanie
Kontakt
 

Kali Fo Design
ul. Milenijna 1

18-300 Zambrów

   
   tel. kom.: 502126946
   
   biuro@bennewicz.pl
   GG:  24418684
   Skype:Kali Fo

 

Bennewicz.pl/blog
Coaching