Wyszukiwarka
Sztuka
Pakiet powieść
Newsletter
Newsletter
Regulamin

Regulamin sklepu internetowego Kali Fo Design www.kalifo.pl

(Ostatnia aktualizacja 25.12.2014)


Jesteś na stronie sklepu internetowego www.kalifo.pl , który jest prowadzony przez
Kali Fo Design Lidia Borys-Bennewicz,
ul. Milenijna 1,
18-300 Zambrów
na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej
przez Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 12 maja 2009 roku
pod numerem 488830.
NIP: 723-115-50-54
REGON: 141874327


Jako sklep internetowy prowadzimy sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Strony internetowe sklepu www.kalifo.pl nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego, stanowią prezentację naszego asortymentu, poprzez którą zapraszamy do złożenia zamówienia.


Zamówienia:

  1. Zamówienia przyjmujemy poprzez stronę www.kalifo.pl, serwisem aukcyjnym allegro, telefonicznie (w godzinach 9.30 – 17.30 pon-pią., 9.30-14.00 sob.) oraz mailem. Przed złożeniem zamówienia prosimy o zapoznanie się z regulaminem sklepu Kali Fo Design. Przy składaniu zamówienia pytamy o akceptację regulaminu.
  2. Wejdź na stronę www.kalifo.pl zarejestruj się i zaloguj, żeby złożyć zamówienia poprzez sklep internetowy. Otrzymasz od nas potwierdzenie przyjęcia zamówienia przez Kali Fo Design. Potwierdzenie wysyłamy na adres e-mail Klienta.
  3. Do zamówienia wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę VAT (prosimy o zgłoszenie mailem, że życzycie sobie fakturę VAT).
  4. Dostawy towarów realizowane są w kolejności napływających zamówień do wyczerpania zapasów.
  5. Możesz wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia paragonu lub faktury VAT, które zmieniają status zamówienia na „zrealizowane”. Możesz anulować złożone zamówienie, dopóki ma status „nowe” lub „w realizacji”, telefonicznie lub e-mailem podanymi w części kontakt.
  6. Status zamówienia "zrealizowane" oznacza, że towar jest zapakowany i zostanie nadany zgodnie z wybraną opcją dostawy tego samego lub nastęnego dnia roboczego.
  7. Zamówienia płatne z góry, które nie zostaną opłacone w ciągu 7 dni od dnia ich złożenia są automatycznie anulowane.


Realizacja zamówienia i czas dostawy:

  1. Realizacja zamówienia (zapakowanie i nadanie przesyłki) zajmuje nam 1 dzień roboczy (dni robocze: poniedziałek – sobota) liczony od momentu potwierdzenia przez płatności.pl wpływu płatności lub zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym sklepu;
  2. Czas dostawy zależy od opcji dostawy towaru, której sposób określasz w zamówieniu.

Poczta Polska:

  • Przesyłka listowa polecona ekonomiczna

to przesyłka doręczana w ciągu 3 dni roboczych po nadaniu na terenie kraju.

  • Przesyłka listowa polecona priorytetowa

to usługa realizowana najszybszą drogą, w celu doręczenia przesyłki:
w następnym dniu roboczym po nadaniu na terenie Polski - jeśli zostanie nadana do godz. 15.00.
Przesyłki nadane jako priorytetowe po ww. godzinie traktowane są jako nadane w dniu następnym.
 


Ceny towarów:

  1. Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  2. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen towarów prezentowanych na stronie sklepu, wprowadzania nowych towarów do sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych Kali Fo Design oraz wprowadzania zmian na stronach sklepu.
  3. Do każdego zamówienia doliczamy koszty przesyłki oraz opakowania, które pokrywa Kupujący. Tabela opłat w zależności od sposobu dostawy znajduje się w części zamówienia i przesyłki.



Płatność:


Sklep przyjmuje następujące formy płatności za złożone zamówienia
- przelewem bankowym na konto sklepu lub za pomocą serwisu płatności.pl
- kartą kredytową (płatności kartą kredytową obsługuje serwis płatności.pl)
- gotówką przy odbiorze osobistym.

 


Zwrot bez podania przyczyny:

  1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki może odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny. Zwracany towar musi być kompletny i należy go przesłać w opakowaniu zabezpieczającym przed uszkodzeniem. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim dowodem zakupu (faktura VAT lub paragon) oraz wypełnionym Formularzem zwrotuUWAGA!
    Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku gdy wykonaliśmy w pełni usługę za Twoją wyraźną zgodą.
     
  2. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towarów zapłaconej przez Klienta, widniejącej na dowodzie zakupu (paragonie lub fakturze VAT). Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 3 dni (od dnia otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem, który spełnia wymogi o nienaruszeniu towaru), przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto bankowe. Zwrot bez podania przyczyny oznacza, że koszt przesyłki do Klienta (uwzględniony na paragonie lub fakturze VAT) i koszt odesłania towaru przez Klienta nie podlegają zwrotowi.


Reklamacje:

  1. Jeżeli po otrzymaniu towaru stwierdzicie, że zawiera on wady techniczne lub został uszkodzony w dostawie, możecie odesłać go przesyłką pocztową na adres sklepu Kali Fo Design, ul. Milenijna 1, 18-300 Zambrów.
  2. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  3. Koszty odesłania pocztą towaru reklamowanego zwracamy natychmiast po rozpatrzeniu reklamacji.
  4. Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu (paragon lub faktura VAT) oraz pisemne Zgłoszenie reklamacyjne dotyczące wady towaru. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej.
  5. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni od ich wpłynięcia.
  6. Towar uszkodzony wymienimy na pozbawiony wad, a jeśli zapasy magazynowe będą wyczerpane, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny.
  7. Sklep nie przyjmuje reklamacji towarów które wykazują znamiona użycia.
  8. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki i produktu, powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki (pracownika Poczty Polskiej lub kuriera), który należy dołączyć do zwracanego towaru.
  9. W przypadku niedoręczenia przez Pocztę Polską przesyłki z produktami przez Was zamówionymi w terminie 14 dni roboczych od dnia nadania - właściciel sklepu złoży reklamację w trybie przewidzianym przez Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego. Po otrzymaniu od Poczty potwierdzenia, ze przesyłka nie została doręczona z winy Poczty - Sklep uzna reklamację Zamawiającego i - w zależności od decyzji Zamawiającego: a) powtórnie wyśle zamówiony przedmiot, lub b) zwróci Zamawiającemu wszystkie poniesione przez niego koszty (w przypadku płatności z góry).
  10. Strony mogą odpowiedzialność z tytułu rękojmi rozszerzyć, ograniczyć lub wyłączyć. Jeżeli kupującym jest konsument, ograniczenie lub wyłączenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest dopuszczalne tylko w przypadkach określonych w przepisach szczególnych. Rękojmia nie rozciąga się na wady Towaru, o których Kupujący wiedział, w szczególności na te, które Sprzedający ujawnił w opisie towaru. 
     


Ochrona danych osobowych:


Sklep Kali Fo Design zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą klienci naszego sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz żądania zaprzestania przetwarzania danych, które należy zgłosić do Kali Fo Design. Dane osobowe są gromadzone wyłącznie w celu realizacji zamówienia oraz prowadzenia akcji promocyjnych i reklamowych przez Kali Fo Design. Wszelkie dane osobowe podawane przez Klienta są poufne. Integralną częścią regulaminu jest Polityka prywatności na stronie sklepu.


 Postanowienia ogólne:

  1. Wszystkie pojawiające się w informacjach sklepu nazwy firm, zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tych firm.
  2. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za zamówienia niezrealizowane z przyczyn technicznych (nieprawidłowe funkcjonowanie strony, błędne wypełnienie formularza, itp. - wtedy albo nie otrzymasz maila z potwierdzeniem zamówienia, albo poprosimy Cię o uzupełnienie zamówienia).
  3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe i niezgodne z terminem doręczenie przez pocztę oraz firmy kurierskie przesyłek z zamówieniami Klientów.
  4. Sklep zastrzega sobie prawo uaktualniania regulaminu sklepu.
  5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271.
  6. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez sklep będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne.
  7. Kontakt: zapraszamy do kontaktu drogą mailową biuro@bennewicz.pl, biuro@kalifo,pl, tel 512 899 442.

 

 

Logowanie
Logowanie
Kontakt
 

Kali Fo Design
ul. Milenijna 1

18-300 Zambrów

   
   tel. kom.: 502126946
   
   biuro@bennewicz.pl
   GG:  24418684
   Skype:Kali Fo

 

Bennewicz.pl/blog
Coaching